Onze Partners

De Vereniging Exclusieve Sportcentra is een fitnessorganisatie zonder winstoogmerk. Onze kernwaarden zijn kwaliteit, exclusiviteit en dienstverlening.

Met het lidmaatschap van Sport & Squashclub do-it kunt u gebruik maken van de ‘VES voordelen’. U kunt hiermee onder andere gratis sporten bij alle in Nederland en België gevestigde VES fitnesscentrums. Ideaal als u op vakantie gaat, of een weekendje weg bent.

Afvallen, conditie verbeteren, spieren kweken. Met fitness kunt u alle kanten op. Met uw VGZ-Zorgpas kunt u nu met korting een proefabonnement nemen bij Sport & Squashclub do-it. U wordt daarbij uitgebreid begeleid.

NL Actief is de branchevereniging van de erkende en ondernemende sport- en beweegbedrijven in Nederland. Bij NL Actief zijn zo’n 1000 locaties met in totaal 3 miljoen fitnessconsumenten aangesloten.

Bedrijfsfitness is een gezonde arbeidsvoorwaarde waardoor medewerkers met korting via hun werkgever kunnen sporten. Via BFNL betekent dit dat een medewerker uit ruim 3.000 sportlocaties kan kiezen. De korting op het abonnement wordt bepaald door de werkgever. Dit kan belastingvoordeel zijn, een werkgeversbijdrage, of een combinatie van beide.

Bij High Five geloven we dat een gezonde geest en een gezond lichaam de basis vormen van elke supermedewerker. Het High Five Fitness Network heeft meer dan 2000 aangesloten gezondheids- en fitnessclubs in heel Nederland. Door lid te worden van ons netwerk, kan je, je werknemers de mogelijkheid en voordelen bieden om te trainen bij één van de vele clubs in hun regio.

BedrijfsFitnessAbonnement.nl zorgt ervoor dat werknemers voordelig(er) kunnen sporten via hun werkgever. Met vele sportlocaties door heel Nederland bieden ze werknemers de mogelijkheid om aan hun gezondheid te werken.