Onze faciliteiten

Squash

Sportclub & Squashclub do-it is de enige squashclub in Barneveld en beschikt over vier moderne squashbanen. Vooraf reserveren is noodzakelijk en kan door te bellen met onze receptie.

Sauna

Bij Sport & Squashclub do-it heeft zowel de dames als herenkleedkamer een eigen traditionele Finse sauna. Hierdoor kunt u na iedere training of werkdag even heerlijk ontspannen.

Sports bar

Beweging, ontspanning, en gezelligheid. Dat is waar Sport & Squashclub do-it voor staat. Geniet vóór of na het sporten van een vers kopje koffie, een sportdrankje, of een biertje in onze gezellige bar of lounge.

Kids Club

Bij Sport & Squashclub do-it kunt u als ouder onbezorgd sporten terwijl uw kind zich vermaakt in de do-it Kids Club. Hierdoor hoeft u geen training meer over te slaan. De do-it Kids Club is iedere maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag geopend tussen 8.45 uur er 10.45 uur.

Shop

In onze do-it shop kunt u onder andere terecht voor hartslagmeters, bidons, yogamatten, sporthanddoeken en squashracket ’s.

Kleedkamers

Wij bieden ruime kleedruimtes met gescheiden douches en veiligheidskluisjes voor uw waardevolle spullen.

Gratis Wifi

U kunt zowel in de trainingsruimtes, kleedkamers als in de Sports bar gebruik maken van ons draadloos netwerk.

Moderne fitnesszalen

Naast voldoende moderne apparatuur beschikt onze sportzaal over airconditioning en meerdere televisieschermen.