14 maart 2018

Mountainbike clinic

Op zaterdag 31 maart organiseren we een mountainbike clinic voor zowel gevorderden als beginnende mountainbikers. Voor wie geen mountainbike heeft, maar wel graag wilt meedoen is er de mogelijkheid om een mountainbike te huren. Na afloop is er voor iedereen een hapje en drankje op de club.

Deelname voor leden met een eigen mountainbike is gratis. Voor het huren van een mountainbike, inclusief valhelm, vragen wij een bijdrage van € 17,50. Een valhelm is voor iedereen verplicht en deelname vindt plaats op eigen risico.

De clinic zal worden verzorgd door Frank Beemer, professioneel mountainbiker van het Habitat Mountainbike team. Aanmelden kan tot uiterlijk 24 maart via frank@sportclubdo-it.nl. Ben je niet- of niet meer lid van Sport & Squashclub do-it? Stuur een bericht en vraag naar de mogelijkheden.

Geschreven door

doit